Advertenties in alle vormen boeten in aan belang. De consument vindt ze meestal storend, weinig relevant, zelfs opdringerig, waardoor dure campagnes de consument amper beïnvloeden en hun doel missen. Bovendien krijgt de consument zodanig veel impulsen via evenveel kanalen, dat zijn aandacht sterk verdeeld worden over dit (over)aanbod aan mediakanalen.

Om dit op te vangen, geloven wij als Digitaal Architect sterk in contentmarketing. Over de inhoud en betekenis van het woord bestaan de meest uiteenlopende definities: wij houden het op het vervangen van massa-advertenties (in kranten, weekbladen, TV, radio of affiches) door gerichte informatie met de focus op de informatiebehoefte van de consument. Dat kan via sociale media, maar ook via informatieve communicatie zoals bedrijfsvideo's op je website of specifieke product- of productsoortinformatie in een blog. De content kan ook een instructief karakter hebben: bv. een YouTube-filmpje dat toont hoe je een bepaalde techniek kan uitvoeren. Content kan en mag zelfs een humoristische touch hebben. Het vraagt wat research - en vooral kennis van je klanten - hoe of wanneer je een bepaalde soort van contentmarketing inzet. 

Als Digitaal Architect hebben wij daarom het concept Stories & Meer ontwikkeld - op basis van storytelling - dat zeker beantwoordt aan de vragen van jouw klant en waarmee je - naast de invulling van een goedgevonden en zeer interessante website - ook heel veel kan doen via sociale media en e-mailmarketing. Dit concept is perfect aanpasbaar aan diverse bedrijfs- en productsectoren, dus ook aan jouw sector en doelgroep.

Ben je het geloof in massacommunicatie verloren? Dan helpen wij je als Digitaal Architect met een volwaardige en goed scorend alternatief in de vorm van contentmarketing op basis van storytelling.

Is jouw bedrijf op zoek naar de meest rendabele en efficiënte oplossing als het op contentmarketing aan komt?  Vul het onderstaande formulier in en wij contacteren je snel!

Lees nog meer over Stories & Meer

Contact

Is geen geldig emailadres.