Het gaat snel, zeer snel. Het internet is amper 25 jaar oud. De overgang van de vinylplaat naar de CD, de switch van de videotape naar de DVD, de sprong van het filmrolletje naar de digitale fotocamera. Al die veranderingen liggen nog vers ons geheugen. 

De (r)evolutie in de digitale wereld is niet meer te stoppen. Bovendien komt er  nog heel veel op ons af. Zelfrijdende auto's, koelkasten die zelf hun voorraad bijhouden en automatisch bijbestellen en robots die (nog meer) taken van ons zullen overnemen,.... 

De missie

We begrijpen dat heel veel bedrijfsleiders en marketeers zich zorgen maken. Want ook op commercieel en marketingvlak gaat het waanzinnig snel. De enorme hoeveelheid aan data en kennis die op ons afkomt en het respect voor de privacy dat hieraan moet gekoppeld worden. En wat zal er gebeuren met de gedrukte media en andere offline-kanalen zoals TV en radio? En wat 6 maanden geleden nog een hype was, is nu reeds achterhaald. De druk wordt groot.

In de online marketing worden we overstelpt met termen als customer journey, inbound marketing, growth hacking, moments of truth, digital touchpoints, customer centricity en massa's afkortingen als CPC, NPS, CRM, CTR, IoT enz. Heel veel grote en middelgrote communicatiebureau's storten zich - terecht - op deze materies. Zij leggen voor heel wat bedrijfsleiders hierdoor de drempel behoorlijk hoog. 

Als Digitaal Architect hebben wij als missie het coachen van bedrijfsleiders van KMO's en hun medewerkers in hun aanpassing aan de digitale veranderingen. Bedrijven die wel geloven in digitale transformatie en een digitale strategie willen op poten zetten, maar die op zoek zijn naar een "no nonsense" en pragmatische aanpak en begeleiding, zonder dure marketingtermen en dito budgetten. Uiteraard beheersen en spelen ook wij in op die hedendaagse marketingtechnieken, maar vertalen dit naar begrijpbare taal, al zullen we af en toe ook weleens een Engelstalige term gebruiken.

De visie

Als Digitaal Architect geloven wij zeer sterk in digitale kennis en wil die delen met bedrijfsleiders en hun medewerkers die openstaan voor digitale transformatie in hun marketing- en organisatiestrategie. Wij doen er dan ook alles aan om alle nieuwe tendensen te omarmen en hierin voor onze klanten - haalbare - commerciële en/of strategische opportuniteiten te zoeken.

Wij respecteren de privacy van onze klanten en hùn klanten en streven naar een objectieve en onafhankelijke benadering van ieder digitaal marketingvraagstuk. Zonder een verdienmodel op te bouwen op de rug van onze partners.