"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself" (Ferdinand Porsche)
Instinctief vinden we onze weg naar wat ons interesseert, inspirireert en beweegt. En als we terugkijken op ons respectievelijk verleden zijn auto's altijd een belangrijk onderdeel van ons leven geweest. Om de complexiteit van de autosector grondig te leren kennen heb je daarom - zoals wij - een passie voor auto's nodig.
Maar het gaat verder dan passie. Wij hebben ook heel veel marktkennis en expertise opgebouwd door sales, after sales- en marketingervaringen bij automerken en dealers en bij diverse grotere automobielgerelateerde evenementen.
Met andere woorden: wij kunnen uitpakken met een unieke mix van de kennis van de automobielwereld - zowel qua merkpolitiek, strategie als op technisch vlak - gekoppeld aan een doorgedreven marketing knowhow en -expertise.
Meerdere bedrijven uit de automotivesector deden reeds beroep op ons om hun marketingverhaal te helpen schrijven of te herschrijven. Als aanvulling of versterking van de globale marketingstrategie van de invoerder.
Iedere showroom blijft verplicht gesloten tot 13 december en ook de Brussels Motor Show in januari 2021 gaat niet door. Creativiteit en de juiste aanpak zal dan ook de doorslag geven om de vooropgestelde targets te realiseren.
Laten we met elkaar even vrijblijvend praten om te zien hoe we ideeën kunnen aanreiken om jullie marketingaanpak sterker te maken.