"Tell me and I forget, teach me and I may remember, involve me and I learn" (Benjamin Franklin)
We leren ons hele leven lang. Van onze ouders, op school, uit boeken, via de mensen om ons heen en nog zo veel anderen manieren. Enthousiast kennis kunnen overbrengen is niet voor iedereen van nature weggelegd, maar ook dat kan je leren. Want als ondernemer heb je vast voldoende kennis in huis om te delen met je doelpubliek. Je zal er wellicht niet veel langer naast kunnen, want meer en meer bedrijven gaan die richting uit. Je doelgroep zal je er echter wel voor belonen, want Google en YouTube krijgen alsmaar meer vragen over 'hoe doe ik ...' of 'wat te doen tegen ...', en worden zo meer een antwoordenmachine dan een zoekmachine. Als jij als bedrijf dan een oplossing kan bieden voor hun vraag of probleem, dan heb je hun vertrouwen gewonnen en komen ze wellicht sneller bij je terug voor een aankoop of advies.
Danny verzorgt al vier jaar de marketingstrategie voor een grote speler in de opleidingssector, voor zowel vaste opleidingen en maatwerk voor bedrijven. Sanne heeft jarenlang on- en offline trainingen gegeven in het Nederlands en het Engels aan haar teamleden, managers, suppliers en freelancers, en uitgebreide manuals geschreven van de processen die ze heeft opgezet. Om de switch naar marketing te kunnen maken heeft ze ook verschillende langdurige online trainingen en webinars gevolgd.