"You can have the best strategy and the best building in the world, but if you don’t have the hearts and minds of the people who work with you, none of it comes to life." (Renee West)
De arbeidsmarkt fluctueert. Soms is er een overaanbod aan talent voor een beperkt aantal vacatures, maar vaker is dat éne profiel eerder schaars en is het een kwestie van je bedrijf zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Niet alleen met het gepaste salaris, maar ook op het vlak van cultuur, opleiding en doorgroeimogelijkheden. Die aantrekking gebeurt voornamelijk online, en je branding kan daarbij doorslaggevend zijn.
Sanne heeft meer dan 5 jaar ervaring opgedaan in een recruitment-gerelateerde functie voor ze de overstap maakte naar Marketing. Na een start als IT-recruiter (vaste én freelance-profielen) is ze doorgegroeid tot Program Manager voor één van de grootste Managed Service Provider accounts van België bij Telenet via Hays. Samen met haar team en de ondersteuning van Hays en Telenet werden de operationale processen opgezet via een Vendor Management Systeem om te zorgen voor een efficiënt beheer en inhuring van meer dan 400 freelance profielen in verschillende business units. Daarnaast was ze ook project manager voor een groot project bij de Europese Commissie via Adecco. Sanne heeft dus de nodige kennis, ervaring en inzicht in alle kanten van het recruiteringsproces - van inhurende manager tot recruiter/supplier tot kandidaat.